Naj…sat

AutorDarko Rakić

Naj…sat

naj2Razgovarajući na satu hrvatskog jezika o tome vole li učenici
školu, nismo ostali iznenađeni niječnim odgovorima, točnije odgovorom: „Ne
volim učiti, ali volim ići u školu zbog prijatelja i druženja." „Ma,
molim vas", kaže učiteljica, „mora postojati bar jedan sat u
cijelom školovanju koji ćete pamtiti jer vam je bio zanimljiv, drugačiji,
neobičan i sigurno ste uživali."

A onda je krenulo dizanje ruku i svatko
se sjetio jednog od takvih satova, a kako sve ne bi ostalo samo u okvirima
našeg razreda, proveli smo anketu o naj…satu.

I evo što smo saznali…

Hrvoje,
Filip
(5.r.) – POVIJEST
– sat na kojem smo učili
o grčkim bogovima, saznali smo da su i Bogovi zapravo živjeli kao ljudi pa su sada
postali puno bliskiji nama,  djeci

Marino
(5.r.) – ENGLESKI
– mislim zapravo na dan kada smo posjetili
Američku ambasadu gdje smo vidjeli neke stvari koje vidimo samo u filmovima,
kao što su npr. crnci, uzimanje otisaka prstiju,
zastave, sigurnosne sustave…

Renata
(5.r.) – ENGLESKI
– obilježavanje američkog praznika, Dana
neovisnosti. U školu smo donijeli palačinke i javorov sirup, američke kolače i
tako smo, osim što smo se zasladili, naučili nešto novo o američkim običajima
za vrijeme ovog praznika.

Mihael
(5.r.) – INFORMATIKA
– kada smo igrali igrice

Antonio
(5.r.) – INFORMATIKA
– kada smo radili zadatke za natjecanje pa sam
mogao proširiti svoje znanje

 

naj1

 

Igor
(7.r.) – terenska nastava (HRVATSKI, PRIRODA, INFORMATIKA)
– bili smo
podijeljeni u grupe i svaka je grupa dobila zadatak vezan uz jedan od tri
predmeta. Ja sam bio u grupi koja je fotografirala i snimala što mi se jako
svidjelo

Samantha (7.r.) –
KEMIJA
– prvi sat kemije jer smo radili pokuse, stoga se nadam da će
takvih sati biti više

Alen
(7.r.) – POVIJEST
– sat na kojem smo učili o nacionalnim manjinama,
radili smo u skupinama, pisali referate, izlagale pred ostalima, a i gradivo je
bilo zanimljivo

Petra, Željkica (7.r.) – HRVATSKI
sat na kojem smo, nakon obrade teksta, igrali društvene igrice i pri tome smo,
osim učenja igranja, učili o sebi i prijateljima, tj.
saznali smo tko je sklon varanju, kako podnosimo poraze, tko se najviše raduje
pobjedi i slično

Mihael (7.r.) –
HRVATSKI
– satovi pred Božić kada radimo božićne ukrase

Augustin,  Josip, Dario
(7.r.) – HRVATSKI
– kada smo radili predstavu

Marijan,
Valentina
(8.r.) – POVIJEST
– kada smo zamijenili
mjesto s učiteljicom pa smo mi bili učitelji. Saznali smo da učiteljima baš i
nije lako.

Nikola (8.r.)
– TJELESNI
– kada igramo nogomet

Tomislav
(8.r.) – BIOLOGIJA
– imali smo parlaonicu
s temom Ovisnosti, bilo je zanimljivo jer smo razmijenili mišljenja, malo se i
posvađali, ali i na kraju pomirili, a uz to smo nešto i naučili.

Ivan (8.r.)
– HRVATSKI –
sat rasprave, raspravljali smo o tome treba li djecu
ponekad fizički kazniti (nismo govorili o batinama, već o kazni kao što su pljuska
ili udarac po guzi). Mi dečki smo bili za takvo kažnjavanje, a cure protiv. Na kraju
smo ipak došli do nekih zajedničkih zaključaka, a naučili smo na kulturan i
civiliziran način razmijeniti mišljenja i pronaći kompromise.

 

naj3 naj4
   

 

Marijeta (8.r.) –
HRVATSKI
– kada smo ani pisali pjesmice tražeći inspiraciju u prirodi. Moram
priznati da su pjesmice bile puno bolje nego inače kada tako nešto radimo u
učionici.

Eto, dragi naši, kao što
možete vidjeti, i nastava može biti zanimljiva ako je zanimljiva tema i način
na koji se obrađuje, ali i vi morate biti otvoreni za suradnju i željni
stjecanja novih znanja. Imate li i vi neku ideju kako biste obradili neke
nastavne jedinice, slobodno se obratite svojim učiteljima jer će vas oni rado
poslušati i, sigurni smo, uvažiti vaša mišljenja.

 

                                                                        Martina
Belančić, VIII.C

 

 

 

O autoru

Darko Rakić administrator

Učitelj informatike u Osnovnoj školi Popovača

Trebate se prijaviti kako bi mogli napisati komentar.

%d blogeri kao ovaj: